Näytetään tekstit, joissa on tunniste 2014. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste 2014. Näytä kaikki tekstit
maanantai 22. joulukuuta 2014
Raskasta Joulua - Tampere-talo 20.12.2014
Kävin viime lauantai ottamassa vauhtia jouluun Raskasta Joulua konsertista Tampere-talossa. Tässä pieni muotoinen sarja kuvia ja pari videotakin. Nämä ovat siis lauantain 20.12.2014 klo 15.00 konsertista. Paras joulukonsertti missä itse olen ollut :)
Tunnisteet:
2014,
joulu,
konsertti,
RaskastaJoulua,
RJ,
Tampere,
Tampere-talo
lauantai 25. lokakuuta 2014
Ismo Leikola - Funniest Person in the World!!
Päivitys 27.10.2014:
Pahasti näyttäisi siltä että Ismo Leikola on maailman hauskin. Laughfactoryn sivuilla ei voi enään äänestää ja Ismo on merkattu ensimmäiseksi... HYVÄ ISMO LEIKOLA!
Muualla netissä:
Iltalehti: Ismo Leikola on maailman hauskin
Ilta-Sanomat: Äänestys sulkeutui..
YLE Uutiset: Ismo Leikola on maailman hauskin
Helsingin Sanomat:Ismo Leikola valittiin maailman hauskimmaksi ihmiseksi: "Nyt nuolaisen oluen"
MTV3: Odotettu voitto: Ismo Leikola...
Aamulehti: Nyt tuli varmuus: Ismo Leikola...
Julkaistu 25.10.2014:
Ismo Leikola esiintyi juuri (25.10.2014) n. klo 5 Suomen aikaa Las Vegasissa Laugh Factoryn - Funniest Person in the World Finaalissa! Monet lähteet (Jopa Ismon omat twiitit) kertoivat että finaali olisi klo 6 Suomen aikaa, mutta toisin oli. Onneksi heräsin hyvissä ajoin :) Hyvä ISMO!! Aivan mahtavaa! Vote for Ismo!!!
Mistähän tuo kello 6 on on tupsahtanut joka paikkaan. Vai onko media sun muut ottanut sen suoraan tuolta Ismo Leikolan twiiteistä. Luulisi että joku olisi tarksitanut asian että oikeasti tuo lähetys alkoikin jo klo 5. No oli miten oli nyt se on jo mennyttä. Monelta varmasti kuitenkin meni ohi tuon väärän ajan takia. Mutta eiköhän tuo henken kuluttua jonnekin Youtube:en tai muihin ilmesty.
Finaalin muut kilpailijat oli: Archie - Spain, Mustapha El Atrassa - France, Nitin Mirani - United Arab Emirates, Saad Haroon - Pakistan
Laugh Factory - Funniest Person in the World kisan sivusto josta voit äänestää Ismo leikolaa löytyy tästä:
http://www.laughfactory.com/contests/funniest-person-finals/online-voting
Samasta osoitteesta löytyy nyt myös finaalin video.
Päivitys 26.10.2014:
Ismo Leikolalla jo yli 144000 ääntä!!! Hyvä Ismo hyvältä näyttää.
Nyt kaikki joukolla äänestämään Suomen Ismo Leikola voittoon!! ..äänestys aikaa on maanantai (27.10.2014) aamuun asti!!
Muualla netissä:
Iltasanomien artikkeli finaalin jälkeen: Ismo Leikola nauratti yleisöä Suomi...
Tässä, jos jotain kiinnostaa löytyy Radio Rock:in Heikelä Korporaatio ohjelman Ismo Leikolan haastattelu ennen Maailman hauskin ihminen kilpailun finaalia.
Pahasti näyttäisi siltä että Ismo Leikola on maailman hauskin. Laughfactoryn sivuilla ei voi enään äänestää ja Ismo on merkattu ensimmäiseksi... HYVÄ ISMO LEIKOLA!
Muualla netissä:
Iltalehti: Ismo Leikola on maailman hauskin
Ilta-Sanomat: Äänestys sulkeutui..
YLE Uutiset: Ismo Leikola on maailman hauskin
Helsingin Sanomat:Ismo Leikola valittiin maailman hauskimmaksi ihmiseksi: "Nyt nuolaisen oluen"
MTV3: Odotettu voitto: Ismo Leikola...
Aamulehti: Nyt tuli varmuus: Ismo Leikola...
Julkaistu 25.10.2014:
Ismo Leikola esiintyi juuri (25.10.2014) n. klo 5 Suomen aikaa Las Vegasissa Laugh Factoryn - Funniest Person in the World Finaalissa! Monet lähteet (Jopa Ismon omat twiitit) kertoivat että finaali olisi klo 6 Suomen aikaa, mutta toisin oli. Onneksi heräsin hyvissä ajoin :) Hyvä ISMO!! Aivan mahtavaa! Vote for Ismo!!!
Mistähän tuo kello 6 on on tupsahtanut joka paikkaan. Vai onko media sun muut ottanut sen suoraan tuolta Ismo Leikolan twiiteistä. Luulisi että joku olisi tarksitanut asian että oikeasti tuo lähetys alkoikin jo klo 5. No oli miten oli nyt se on jo mennyttä. Monelta varmasti kuitenkin meni ohi tuon väärän ajan takia. Mutta eiköhän tuo henken kuluttua jonnekin Youtube:en tai muihin ilmesty.
Finaalin muut kilpailijat oli: Archie - Spain, Mustapha El Atrassa - France, Nitin Mirani - United Arab Emirates, Saad Haroon - Pakistan
Laugh Factory - Funniest Person in the World kisan sivusto josta voit äänestää Ismo leikolaa löytyy tästä:
http://www.laughfactory.com/contests/funniest-person-finals/online-voting
Samasta osoitteesta löytyy nyt myös finaalin video.
Päivitys 26.10.2014:
Ismo Leikolalla jo yli 144000 ääntä!!! Hyvä Ismo hyvältä näyttää.
Nyt kaikki joukolla äänestämään Suomen Ismo Leikola voittoon!! ..äänestys aikaa on maanantai (27.10.2014) aamuun asti!!
Muualla netissä:
Iltasanomien artikkeli finaalin jälkeen: Ismo Leikola nauratti yleisöä Suomi...
Tässä, jos jotain kiinnostaa löytyy Radio Rock:in Heikelä Korporaatio ohjelman Ismo Leikolan haastattelu ennen Maailman hauskin ihminen kilpailun finaalia.
Tunnisteet:
2014,
Factory,
Final,
Funniest,
Ismo Leikola,
korporaatio,
Las Vegas,
Laugh,
Person,
RadioRock
torstai 23. lokakuuta 2014
2CELLOS - The Trooper Overture [OFFICIAL VIDEO]
Tässä jotain todella upeaa... kaikkien Iron Maiden fanien pakko katsoa ja suosittelen muillekin!!!
perjantai 17. lokakuuta 2014
Iron Maiden tekemässä uutta levyä?
Törmäsin itselleni mielenkiintoiseen juttuun Rautaneito sivustolla:
"Maiden työstämässä uutta albumia Pariisissa?
Julkaistu 12.10.2014
Huhujen mukaan Iron Maiden työstää yhtyeen 16. studioalbumia Pariisissa. Maidenin jäseniä on nähty julkisesti mm. Davis Cupissa ja luottotuottaja Kevin Shirley on lentänyt pienten vastoinkäymisten jälkeen samoilla mestoille.
Yhtye ei virallisesti ole päästänyt pihaustakaan tämän hetkisistä aktiviteeteista. Erinomaista markkinointia ja nykyaikaisen tuntuista meininkiä. Lukuunottamatta tietysti 80-luvun albumien uudelleenjulkaisua, tällä kertaa vinyyleinä."
Samaa juttua myös englanniksi täällä : MaidenRevelations.com - Maiden at work on new album?
Toivottavasti tässä on jotain perää ja saadaan jotain uutta kuultavaa Maideniltä. Iron Maidenin omilla sivuilla ei ainakaan tämän kirjoitus hetkellä näy mitään uuteen levyyn viittavaa. Odotetaan mielenkiinnolla ja tutkitaan netin syövereitä lisää.
Päivitys: 18.12.2014
Kaaoszine.fi sivustolta löytyi tällainen artikkeli: Iron Maiden Studioon ensivuonna? - Kannattaa lukaista läpi, sivulta löytyy myös Iron Maiden Fanclubin vihjaileva joulukortti. Kukin tehköön omat tulkintansa siitä. Mutta hyvältä näyttää kuitenkin , uutta levyä ja kiertuetta odotellessa.
"Maiden työstämässä uutta albumia Pariisissa?
Julkaistu 12.10.2014
Huhujen mukaan Iron Maiden työstää yhtyeen 16. studioalbumia Pariisissa. Maidenin jäseniä on nähty julkisesti mm. Davis Cupissa ja luottotuottaja Kevin Shirley on lentänyt pienten vastoinkäymisten jälkeen samoilla mestoille.
Yhtye ei virallisesti ole päästänyt pihaustakaan tämän hetkisistä aktiviteeteista. Erinomaista markkinointia ja nykyaikaisen tuntuista meininkiä. Lukuunottamatta tietysti 80-luvun albumien uudelleenjulkaisua, tällä kertaa vinyyleinä."
Samaa juttua myös englanniksi täällä : MaidenRevelations.com - Maiden at work on new album?
Toivottavasti tässä on jotain perää ja saadaan jotain uutta kuultavaa Maideniltä. Iron Maidenin omilla sivuilla ei ainakaan tämän kirjoitus hetkellä näy mitään uuteen levyyn viittavaa. Odotetaan mielenkiinnolla ja tutkitaan netin syövereitä lisää.
Päivitys: 18.12.2014
Kaaoszine.fi sivustolta löytyi tällainen artikkeli: Iron Maiden Studioon ensivuonna? - Kannattaa lukaista läpi, sivulta löytyy myös Iron Maiden Fanclubin vihjaileva joulukortti. Kukin tehköön omat tulkintansa siitä. Mutta hyvältä näyttää kuitenkin , uutta levyä ja kiertuetta odotellessa.
Tunnisteet:
2014,
2015,
album,
IMFC,
Iron Maiden,
Kaaoszine,
Kevin Shirley,
levy,
Paris,
Studio,
uusi
perjantai 10. lokakuuta 2014
Äänestä paras Tamperelainen ravintola 2014!
Tamperelaisen netti sivuilla käynnistyi "paras Tamperelainen ravintola" äänestys. Nyt kaikki joukolla äänestämään:
Tästä suora linkki: Äänestä paras Tamperelainen ravintola 2014!
Tästä suora linkki: Äänestä paras Tamperelainen ravintola 2014!
sunnuntai 17. elokuuta 2014
Chilifest Finland 2014 - Tampere (15.-17.8.2014)
Chilifest 2014 tapahtuma pyörinyt Tampereella koko viikonlopun ja pitihän siellä käydä katselemassa mitä herkkuja on tarjolla. Tapahtumasta löytyy chilituotteita laidasta laitaan. Kasveja, mausteita, kastikkeita..ym..ym.. Varmasti jokaisella jotakin. Myös kilpailuja ja musiikkitarjontaa. Jos Chilit kiinnostaa niin suosittelen lämpimästi tutustumaan ja käymään tapahtumassa ensivuonna. Tänä vuonna ei taida enään ehtiä :) Tapahtuman sivut: www.chilifest.fi
Itse maistelin tapahtumassa ainkin: sipsejä, suklaata, jäätelöä..ym.. Maailmantulisin makkara "The End" oli todella tulista!! Ei sitä pystynyt koko makkaraa edes syömään..huh..
Chilijäätelöt oli kyllä erinomaisen hyviä, maistoin salmiakki, appelsiini ja mansikka chili jäätelöitä ja ainakin tuo salmiakkichili oli todella hyvää! ..suosittelen! Valmistaja taisi olla Isontuvanjäätelö joka tekee jäätelöä "Maatalon jäätelö" tuotemerkin alla.
Hyvä tapahtuma.. ensivuonna uudelleen.
Itse maistelin tapahtumassa ainkin: sipsejä, suklaata, jäätelöä..ym.. Maailmantulisin makkara "The End" oli todella tulista!! Ei sitä pystynyt koko makkaraa edes syömään..huh..
Chilijäätelöt oli kyllä erinomaisen hyviä, maistoin salmiakki, appelsiini ja mansikka chili jäätelöitä ja ainakin tuo salmiakkichili oli todella hyvää! ..suosittelen! Valmistaja taisi olla Isontuvanjäätelö joka tekee jäätelöä "Maatalon jäätelö" tuotemerkin alla.
Hyvä tapahtuma.. ensivuonna uudelleen.
sunnuntai 3. elokuuta 2014
Ravintola Kaisla - Tampere
Nyt kyllä hiukan harmittaa etten ole käynyt tässä ravintolassa jo aiemmin. Niin monesti on tullut ohi mentyä ja puhutta että pitäisi käydä mutta ei. Nyt kuitenkin astuimme sisään ja ruoka yllätti todella positiivisesti.
H i d a s t a palvelua... mutta ahh, niin hyvää ruokaa. Olisin ehkäpä arvioinut täyden kympin kesäravintolaksi jos palvelu olisi ollut nopeampaa. Tilauksen ottaminen ja ruokien tulo pöytään kesti mielestäni luvattoman kauan. Ruoka kuitenkin pelasti ja paljon. Rapeaa possua alkupalaksi, todella hyvää sanoisinko, että parasta pitkään aikaan. Lämmin härkäleipä hyvää, leipä ehkä hiukan liian paksu mutta ei kuitenkaan mikään kuiva annos koko riittävä. Muikku annos erinomainen, parhaita muikkuja mitä on vastaan tullut, muusi hyvää. Cappucino juustokakku hyvän näköinen annos ja makukin kohdillaan.
Palvelu oli hitaudesta huolimatta kuitenkin ystävällistä.
Tänne tulee varmasti poikettua uudelleenkin syömään niin hyvää ruoka oli. Suosittelen lämpimästi muillekin. Vielä kun palvelun nopeutta parannettaisiin tämä olisi napakymppi.
H i d a s t a palvelua... mutta ahh, niin hyvää ruokaa. Olisin ehkäpä arvioinut täyden kympin kesäravintolaksi jos palvelu olisi ollut nopeampaa. Tilauksen ottaminen ja ruokien tulo pöytään kesti mielestäni luvattoman kauan. Ruoka kuitenkin pelasti ja paljon. Rapeaa possua alkupalaksi, todella hyvää sanoisinko, että parasta pitkään aikaan. Lämmin härkäleipä hyvää, leipä ehkä hiukan liian paksu mutta ei kuitenkaan mikään kuiva annos koko riittävä. Muikku annos erinomainen, parhaita muikkuja mitä on vastaan tullut, muusi hyvää. Cappucino juustokakku hyvän näköinen annos ja makukin kohdillaan.
Palvelu oli hitaudesta huolimatta kuitenkin ystävällistä.
![]() |
| Tomaattia ja Halloumia |
![]() |
| Rapeaa possua |
![]() |
| Muikkuja |
![]() |
| Lämminhärkä leipä |
![]() |
| Cappucino juustokakku |
Tunnisteet:
2014,
arvostelu,
hidas,
Kaisla,
kesäravintola,
menu,
muikku,
palvelu,
ravintola,
ruoka,
Tampere
Sijainti:
33100 Tampere, Finland
sunnuntai 9. maaliskuuta 2014
Kaffila - Lämminhenkinen kahvila. (Tampere)
Kaffila:ssa kahvittelemassa. Monen monta kertaa ohi kävellä on pitänyt täälläkin poiketa, mutta nyt vasta sain itseni kulkemaan ovesta sisään. Samalla paikalla aiemmin oli muistaakseni Wayne Coffee mutta siellä en ennättänyt käydä lainkaan.
Kesälämpimillä paikalla on myös pöytiä ulkosalla mutta nyt ilma on vielä sen verran viileä, että sisältä piti paikkaa hakea ja sitä todella piti hakea. Ei sillä että paikka olisi iso vaan melkein kaikki pöydät oli täynnä. No löytyi sieltä kuitenkin yksi paikka vielä minullekin.
Tarjontaa löytyy mukavasti suolaista ja makeaa purtavaa. Juomia samoin, kahvia, teetä ym. montaa eri variaatiota.
Itse päädyin normaaliin kahviin ja appelsiinikakun palaan joka näytti erittäin hyvältä ja myös maistui hyvältä.. nam! Kahvi oli myös hyvää sikäli mikäli itse maistankaan kahveissa eroja. No ainakin minun kahvi addiktin makuun kahvi oli hyvää. Pieni kahvi 2.30e ja kakun pala 6.50e ..pientä ylihinnoittelun makua täälläkin. Tosin ei taida nykyään kovinkaan monesta paikasta halvemmalla saada. Silti olen sitä mieltä että hintoja pikkasen alemmas niin ihmiset kävisi kahvittelemassa vieläkin useammin.
Tämä kahvila oli kyllä mukavan positiivinen yllätys, sisältä lämminhenkinen ja sellainen kahvila jossa voisi istua pidempäänkin. Palvelu oli iloista ja ystävällistä ja kaiken lisäksi nopeaa.
Suosittelen tätä Kaffilaa erittäin ystävällisesti muillekin, itse ainakin tulen käymään täällä uudestaankin!
Kaffila
Aleksis Kiven Katu 11
33100 Tampere
Kesälämpimillä paikalla on myös pöytiä ulkosalla mutta nyt ilma on vielä sen verran viileä, että sisältä piti paikkaa hakea ja sitä todella piti hakea. Ei sillä että paikka olisi iso vaan melkein kaikki pöydät oli täynnä. No löytyi sieltä kuitenkin yksi paikka vielä minullekin.
Tarjontaa löytyy mukavasti suolaista ja makeaa purtavaa. Juomia samoin, kahvia, teetä ym. montaa eri variaatiota.
Itse päädyin normaaliin kahviin ja appelsiinikakun palaan joka näytti erittäin hyvältä ja myös maistui hyvältä.. nam! Kahvi oli myös hyvää sikäli mikäli itse maistankaan kahveissa eroja. No ainakin minun kahvi addiktin makuun kahvi oli hyvää. Pieni kahvi 2.30e ja kakun pala 6.50e ..pientä ylihinnoittelun makua täälläkin. Tosin ei taida nykyään kovinkaan monesta paikasta halvemmalla saada. Silti olen sitä mieltä että hintoja pikkasen alemmas niin ihmiset kävisi kahvittelemassa vieläkin useammin.
Tämä kahvila oli kyllä mukavan positiivinen yllätys, sisältä lämminhenkinen ja sellainen kahvila jossa voisi istua pidempäänkin. Palvelu oli iloista ja ystävällistä ja kaiken lisäksi nopeaa.
Suosittelen tätä Kaffilaa erittäin ystävällisesti muillekin, itse ainakin tulen käymään täällä uudestaankin!
Kaffila
Aleksis Kiven Katu 11
33100 Tampere
sunnuntai 16. helmikuuta 2014
Maiden England 2014... Suomen keikkaa odotellessa.
Täytyy pientä Iron Maiden hehkutusta laittaa välillä tänne blogiinkin. Maiden England 2014 kierueen päiviä kun pikku hiljaa ilmestyy tuonne Iron Maidenin virallisille sivuille. Ikäväksemme siellä ei vielä näy Suomen keikkaa lainkaan :/ ...mutta toivo elää että tännekin keikka saataisiin, sitä odotellessa. Ruotsia ja Norjaa jo löytyy.
Itse toivoisin että sieltä tupsahtaisi jokin hallikeikka eikä mikään ulkoilma festari. Nuo kun ei oikein Suomen valoisassa kesässä toimi.
Mutta Iron Maidenia odotellessa voisi käydä pyörähtämässä ja fiilistelemässä Maiden UniteDin keikalla. Maiden UniteD keikkailee Suomessa maaliskuussa ja pyörähtää myös Tampereella Kustaa III:ssa.
Tästä Maiden UniteDin netti sivuille: www.maidenunited.com ja tässä suora linkki keikkasivulle
Bongasin myös tällaisen: MaidenFest 2014, Jyväskylä, Pub Katse, 3.5.2014 - www.maidenfest.fi
Harmi kun ei ole Tampereella, pitääköhän sitä lähteä Jyväskylään ;)
Maiden, Maiden, Maiden!!!
Tunnisteet:
2014,
Finland,
Iron Maiden,
keikka,
Kustaa III,
Maiden England,
Suomi,
Tampere,
Tour,
UniteD
lauantai 1. helmikuuta 2014
Ravintola Suomalainen Klubi - Brunssi
Lauantai Brunssilla. Sattumalta ohi kulkiessani huomasin tämän Suomalaisen Klubin edessä kyltin että tarjolla olisi Lauantai Brunssia klo 10.30 - 15.00. Ilman tuota kylttiä en olisi kyllä ikinä eksynyt tähän paikkaan. Jotenkin tuo nimi "Suomalainen Klubi" hämää. Itselleni ei kyllä vieläkään oikein selvinnyt mikä tämän paikan oikea nimi on vai onko tilassa toimintaa monella nimellä kun netistä etsiessäkin löytyy: Suomalainen Klubi, Tampereen Suomalainen Klubi, Ravintola Suomalainen Klubi... hmm.. no olkoon mikä on sisään mentiin kun Brunssia oli tarjolla.
Paikka ei myöskään mitenkään houkuttele sisään. Ovesta tullessa ollaan kuin rappukäytävässä ja portaita pitää nousta kerros ylöspäin. Täältä sitten avautuikin ihan siistin ja rauhallisen oloinen, tilava ravintola tila. Brunssilla oli myös elävää musiikkia joka ainakin minun mielestäni olisi saanut loistaa poissa olollaan. Mielestäni tänne olisi sopinut paremminkin hiljainen ja rauhallinen tunnelma. Brunssilla ei asiakkaita ollut kovinkaan paljon enkä yhtään ihmettele, eipä tänne taida kovin moni osata tulla.
Henkilökunta oli jotenkin poissaolevaa ja hitaan rauhallista. Ystävällistä kylläkin ja kahvia / teetä tarjoiltiin pöytään. Brunssi buffet pöydässä löytyi ihan kohtuullinen määrä tavaraa, ei nyt mitenkään runsaasti mutta ihan riittävästi kuitenkin. Leipää, lihaa, kalaa, kasviksia, hedelmiä, mysliä, jälkiruokia.. ym..ym.. Ruuat ihan ok, joukossa jotain hyvääkin mutta osa, esim. jälkiruuat näyttivät paremmalta mitä sitten maku olikaan. Sanotaanko että kaikki ruoka ihan hyvää ja sitä oli riittävästi, mutta odotin tältä jotain parempaa ja varsinkin kun huomasin että tämän paikan takana hääriin C:n ja Armaksen väki.
..niin ja Brunssin hinta oli 20e / henkilö.
Olisi ollut mukavan rauhallinen Brunssi ilman Live musiikkia... Suosittelen testaamaan, mutta itse en ihan heti ole uudestaan menossa!
Ravintola Suomalainen Klubi - suomalaisenklubinravintola.fi
Puutarhakatu 13, 33210 Tampere
Paikka ei myöskään mitenkään houkuttele sisään. Ovesta tullessa ollaan kuin rappukäytävässä ja portaita pitää nousta kerros ylöspäin. Täältä sitten avautuikin ihan siistin ja rauhallisen oloinen, tilava ravintola tila. Brunssilla oli myös elävää musiikkia joka ainakin minun mielestäni olisi saanut loistaa poissa olollaan. Mielestäni tänne olisi sopinut paremminkin hiljainen ja rauhallinen tunnelma. Brunssilla ei asiakkaita ollut kovinkaan paljon enkä yhtään ihmettele, eipä tänne taida kovin moni osata tulla.
Henkilökunta oli jotenkin poissaolevaa ja hitaan rauhallista. Ystävällistä kylläkin ja kahvia / teetä tarjoiltiin pöytään. Brunssi buffet pöydässä löytyi ihan kohtuullinen määrä tavaraa, ei nyt mitenkään runsaasti mutta ihan riittävästi kuitenkin. Leipää, lihaa, kalaa, kasviksia, hedelmiä, mysliä, jälkiruokia.. ym..ym.. Ruuat ihan ok, joukossa jotain hyvääkin mutta osa, esim. jälkiruuat näyttivät paremmalta mitä sitten maku olikaan. Sanotaanko että kaikki ruoka ihan hyvää ja sitä oli riittävästi, mutta odotin tältä jotain parempaa ja varsinkin kun huomasin että tämän paikan takana hääriin C:n ja Armaksen väki.
..niin ja Brunssin hinta oli 20e / henkilö.
Olisi ollut mukavan rauhallinen Brunssi ilman Live musiikkia... Suosittelen testaamaan, mutta itse en ihan heti ole uudestaan menossa!
Ravintola Suomalainen Klubi - suomalaisenklubinravintola.fi
Puutarhakatu 13, 33210 Tampere
Sijainti:
33100 Tampere, Finland
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)












.jpg)