Näytetään tekstit, joissa on tunniste Hyvää Joulua. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Hyvää Joulua. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Hyvää Joulua! Merry Christmas!

Hyvää Joulua kaikille! Merry Christmas!

Kohta on aatto ja päästään syömään ja mässäilemään oikein kunnolla. Itselläni alkaa olla jo laatikot ym. joulu ruoat aika hyvällä mallilla. Kinkku paistuu ensiyönä ja sitten syömään! Tarjolla ainakain ne perinteiset: Lanttulaatikko, Porkkanalaatikko, Imelletty Perunalaatikko, Rosolli ja Kinkku. Kylläpä joulun aika on sitten mukavaa!

Hyvää ja rauhallista Joulua kaikille. Nautitaan ja vietetään leppoisaa joulua!