Hyvää Joulua kaikille! Merry Christmas!
Kohta on aatto ja päästään syömään ja mässäilemään oikein kunnolla. Itselläni alkaa olla jo laatikot ym. joulu ruoat aika hyvällä mallilla. Kinkku paistuu ensiyönä ja sitten syömään! Tarjolla ainakain ne perinteiset: Lanttulaatikko, Porkkanalaatikko, Imelletty Perunalaatikko, Rosolli ja Kinkku. Kylläpä joulun aika on sitten mukavaa!
Hyvää ja rauhallista Joulua kaikille. Nautitaan ja vietetään leppoisaa joulua!